Si natančna, organizirana in te veseli delo v dinamičnem okolju? Trgovina s športno opremo in oblačili išče zanesljivo osebo za opravljanje administrativnih, računovodskih in komercialnih nalog. Če te veseli pisarniško delo, povezano z urejanjem dokumentacije, komunikacijo s strankami in podporo pri naročilih, te vabimo, da se pridružiš naši ekipi v ozadju uspešne prodaje!
Izbranemu kandidatu nudimo:
- Delo za polovični delovni čas 4h ali 6h,
- delo v dinamičnem in urejenem okolju,
- možnost dodatnega izobraževanja,
- pogodbo za 6 mesecev (nadomeščanje porodniške odsotnosti),
- stimulativno plačilo.
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Aadministrativno podporo (urejanje dokumentacije, evidenc in dopisov),
- osnovna računovodska opravila (knjiženje računov, priprava podatkov za obračune),
- komercialna opravila (priprava ponudb, naročil, komunikacija s strankami in dobavitelji).
Od kandidatov pričakujemo:
- Zaključena najmanj srednješolska izobrazba ekonomske ali druge ustrezne smeri,
- poznavanje osnov računovodstva in administracije,
- dobro znanje dela z računalnikom (MS Office, predvsem Excel),
- natančnost, organiziranost in odgovoren pristop k delu,
- sposobnost samostojnega in timskega dela.
Ne spreglej, kaj se skriva spodaj!
Sorodna delovna mesta
Analitik bonitetnih ocen m/ž/d
Za našega naročnika, uspešno italijansko podjetje, specializirano za kreditne rešitve, iščemo nove sodelavce.
Rok prijave
7. 6. 2025
Administrator m/ž/d
Naš naročnik, uspešno italijansko podjetje, k sodelovanju vabi nove sodelavce za delovno mesto administrator m/ž.
Rok prijave
31. 5. 2025