Organizator poslovanja m/ž/d

      Naš dolgoletni partner, ki je globalni ponudnik svojih trajnostnih izdelkov in storitev v Evropi, Aziji in Ameriki, v svojo slovensko ekipo vabi osebo, ki bo s svojim znanjem in izkušnjami prispevala k izboljšavi poslovnih procesov ter učinkoviti organizaciji poslovanja.

      Regija
      Osrednjeslovenska
      Kraj dela
      Ljubljana
      Datum objave
      24. 1. 2025
      Rok prijave
      8. 2. 2025


      Si oseba, ki uživa v načrtovanju, organizaciji in optimizaciji poslovnih procesov? Imaš izkušnje z delom v administraciji, obenem pa tekoče govoriš angleški jezik? 

      Če je odgovor da, te vabimo, da se pridružiš uspešnemu mednarodnemu podjetju!


      Izbranemu kandidatu nudimo:

      • Zaposlitev v uspešnem, mednarodnem podjetju, z dolgoletno tradicijo,
      • zaposlitev za nedoločen čas s šestmesečno poskusno dobo,
      • dinamično delo v spodbudnem delovnem okolju,
      • konkurenčno plačilo in številne ugodnosti v okviru Certifikata družini prijazno podjetje,
      • članstvo v športnem društvu,
      • brezplačno parkirišče.

      Glavne naloge izbranega kandidata bodo:

      • Administrativna podpora vodstvu družbe,
      • administrativna podpora pri kadrovskih procesih,
      • spremljanje ur zaposlenih ter priprava podatkov za obračun plač,
      • podpora pri organizaciji sestankov,
      • nabava pisarniškega materiala in materiala za reprezentanco,
      • sprejem in izdaja pošte,
      • sprejem gostov,
      • skrb za red, čistočo in urejenost delovnih prostorov,
      • prijava in koordinacija potrebnih popravil in vzdrževalnih del ter spremljanje kvalitete storitev in reševanje morebitnih težav,
      • opravljanje drugih del in nalog po navodilu nadrejenega.

      Od kandidatov pričakujemo:

      • Zaključena najmanj V. raven izobrazbe ekonomske, upravne ali administrativne smeri,
      • vsaj 3 leta delovnih izkušenj na področju administracije,
      • strokovna in splošna znanja, digitalne kompetence,
      • tekoče ustno in pisno znanje angleškega jezika, znanje nemškega jezika predstavlja prednost vendar ni pogoj,
      • učinkovite komunikacijske veščine,
      • organizacijske sposobnosti in poznavanje poslovnih procesov,
      • sposobnost večopravilnosti in upravljanja časa,
      • poznavanje administrativnih postopkov in dokumentacije,
      • analitične spretnosti za reševanje težav in sprejemanje odločitev,
      • proaktivnost, samoiniciativnost,
      • fleksibilnost, kreativnost, poznavanje uporabe sodobnih socialnih omrežij,
      • pozitivna naravnanost do sprememb in stalnih izboljšav,
      • znanja o vodenju projektov,
      • pripravljenost na usposabljanje in izobraževanje,
      • nekaznovanost in nekonfliktnost,
      • vozniško dovoljenje B kategorije.
      Oddaj prijavo