Ekspert mednarodne trgovine m/ž/d

      Mednarodno farmacevtsko podjetje v svoje vrste vabi eksperta mednarodne trgovine z izkušnjami na področju carinjenja in mednarodne trgovine ter aktivnim znanjem angleškega in nemškega jezika.

      Regija
      Osrednjeslovenska
      Kraj dela
      Ljubljana
      Datum objave
      19. 11. 2024
      Rok prijave
      14. 1. 2025

      Že imate izkušnje v logistiki, poznate carinske postopke, ob tem pa govorite tudi angleško in nemško? Potem vas pričakuje dinamična pozicija, na kateri boste skrbeli za učinkovit pretok podatkov, komunicirali s carinskimi upravami v tujini in nudili podporo pri izvoznih postopkih. Veselimo se vaše prijave!

      Izbranemu kandidatu nudimo:

      • Delo v uspešnem mednarodnem podjetju,
      • zaposlitev za določen čas 1 leta s poskusno dobo,
      • hibriden način dela - v pisarnah v Ljubljani in delno od doma, po uspešnem uvajanju možnost dela tudi v Slovenj Gradcu,
      • strukturiran onboarding proces,

      Glavne naloge izbranega kandidata bodo:

      • zagotavljanje celovitosti in kakovosti glavnih podatkov lokalnega materiala,
      • določanje področij za izboljšanje globalnih procesov, orodij in pravil materiala ter podpiranje procesov izboljšav,
      • odgovornost za specifične procese glavnega upravljanja podatkov (strokovno znanje, ključni račun) za izgradnjo, razširitev in izmenjavo znanja znotraj delovnih skupin,
      • usposabljanje in podpora dodeljenim SPOC in strokovnjakom za predmete na kraju samem ter zagotavljanje skladnosti z GMP in regulativnimi zahtevami (vključno z upravljanjem zapisov),
      • zagotavljanje trajne kakovosti podatkov in pomoč pri čiščenju baze podatkov,
      • zagotavljanje razpoložljivosti materiala v skladu z odobrenim proizvodnim načrtom,
      • zagotavljanje dnevnega nadzora PPM za vse materiale kosovnice, analizo zahtev in upravljanje nabavnih nalogov,
      • upravljanje dnevnih sporočil o izjemah mrp in ustrezno spremljanje,
      • skrb za pritožbe/vračila dobaviteljem,
      • skrb za uravnotežen seznam odpreme za dohodne materiale v skladišče in oddelek kakovosti,
      • nadzor in spremljanje kazalnikov ravni storitev dobavitelja,
      • vodenje akcijskega načrta za doseganje ciljev uspešnosti dobave dobaviteljev,
      • poročanje o tehničnih pritožbah ali neželenih dogodkih, povezanih z Novartis izdelki v roku 24 ur po prejemu,
      • distribucija vzorcev trženja,

      Od kandidatov pričakujemo:

      • Zaželena izobrazba logistične smeri,
      • obvezno vsaj 1 leto delovnih izkušenj na področju carinjenja in zunanje trgovine,
      • dobro znanje angleščine in nemščine,
      • poznavanje MS orodij,
      • proaktivnost, natančnost, komunikativnost in odgovoren odnos do dela.
      Oddaj prijavo