Že imate izkušnje s podobnim delom v odvetniški pisarni, aktivno govorite angleško, obvladate ključne računalniške programe in ste organizacijsko močni? Potem se veselimo vaše prijave!
Izbranemu kandidatu nudimo:
- Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo,
- delo v urejenem, dinamičnem in profesionalnem okolju v središču Ljubljane,
- raznolike in izzivov polne delovne naloge v podporni in pozitivni ekipi,
- možnost stalnega strokovnega razvoja ter pridobivanja novih znanj in veščin.
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Organizacija pisarniških aktivnosti skladno z zastavljenimi roki in terminskimi plani,
- natančno vodenje evidenc, rokov in terminskih koledarjev,
- izvajanje različnih administrativno-pisarniških opravil,
- skrb za profesionalno in učinkovito komunikacijo s strankami ter poslovnimi partnerji – osebno, telefonsko in po elektronski pošti,
- priprava dopisov, vlog, pogodb in drugih dokumentov v skladu s prejetimi navodili,
- sistematično arhiviranje in urejanje dokumentacije,
- aktivno sodelovanje z državnimi organi, sodišči in drugimi relevantnimi institucijami.
Od kandidatov pričakujemo:
- VI. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri,
- odlično poznavanje orodij MS Office ter visoko raven splošne računalniške pismenosti,
- odlično znanje angleškega jezika – tako v pisni kot ustni obliki,
- izrazito samoiniciativnost, natančnost, organiziranost in zanesljivost pri delu,
- prednost predstavljajo izkušnje z delom v odvetniški, notarski ali drugi pravni pisarni.