Ste vodja z mednarodnim razmišljanjem, bogatimi izkušnjami v logistiki in odličnim občutkom za razvoj poslovanja?
Če imate logistiko v malem prstu, razumete carinske in davčne zakonitosti ter znate graditi dolgoročne odnose z naročniki, se veselimo vaše prijave!
V vlogi Vodje Adria regije boste prevzeli pomembno odgovornost: nadzor in razvoj poslovanja v več državah, vodenje ekipe in soustvarjanje rasti podjetja. Pridružite se ambiciozni, mednarodno usmerjeni ekipi, kjer štejejo rezultati, zaupanje in strateško razmišljanje.
Obvezno priložite življenjepis v ANGLEŠKEM jeziku.
Izbranemu kandidatu nudimo:
- Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo v uspešnem mednarodnem podjetju,
- priložnost za dolgoročno sodelovanje in profesionalni razvoj,
- samostojnost pri delu in možnost vpliva na rast podjetja v regiji,
- konkurenčno plačilo in možnost dodatnih stimulacij,
- službeno vozilo.
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Upravljanje in nadzor nad delovanjem enot v Kopru, Reki, Beogradu in Baru,
- tesno sodelovanje z lokalnimi vodji enot,
- skrb za organizacijske, komercialne in operativne zadeve na vseh lokacijah,
- poročanje sedežu podjetja v Genovi,
- upravljanje ekipe približno 20 sodelavcev,
- ohranjanje odnosov z lokalnimi računovodskimi in pravnimi svetovalci,
- razvijanje in vzdrževanje poslovnih odnosov z obstoječimi in novimi strankami,
- aktivno iskanje načinov za povečanje prihodkov in izboljšanje marž,
- obiski ključnih strank po potrebi.
Od kandidatov pričakujemo:
- Izobrazbo ekonomske, logistične ali druge ustrezne smeri,
- Izkušnje v logistiki in mednarodnem transportu (kopenski, zračni, pomorski) na primerljivem delovnem mestu,
- dobro poznavanje carinskih in davčnih postopkov v regiji,
- odlično znanje angleškega jezika, zaželeno znanje italijanskega jezika,
- samostojnost, zanesljivost in odlične komunikacijske spretnosti,
- pripravljenost na potovanja in delo v mednarodnem okolju.