Specialist za obračun plač m/ž
Priznan slovenski računovodski servis, franšize Simič&Partnerji, z mednarodnimi podružnicami v svojo ekipo vabi novega strokovnega sodelavca na delovno mesto Specialist za obračun plač.
Vas veseli delo s številkami in bi radi postali del izjemno prijetne in sproščene ekipe? Imate radi dinamično in timsko delo? Imate željo po novem znanju in si želite novih kariernih izzivov?
V kolikor ste na vsa vprašanja odgovorili pritrdilno, vas pozivamo k prijavi!
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Samostojno obračunavanje plač in drugih dohodkov fizičnih oseb v skladu z zakonom in navodili,
- odgovornost za pravočasno obračunavanje plač,
- poročanje na FURS in AJPES,
- spremljanje izvršb,
- priprava in oddaja refundacij,
- izdaja računov,
- usklajevanje administrativnih zadev povezanih z drugimi procesi,
- opravljanje drugih nalog na strokovnem področju po navodilu nadrejenega.
- odgovornost za pravočasno obračunavanje plač,
- poročanje na FURS in AJPES,
- spremljanje izvršb,
- priprava in oddaja refundacij,
- izdaja računov,
- usklajevanje administrativnih zadev povezanih z drugimi procesi,
- opravljanje drugih nalog na strokovnem področju po navodilu nadrejenega.
Od kandidatov pričakujemo:
- Samostojno obračunavanje plač in drugih dohodkov fizičnih oseb v skladu z zakonom in navodili,
- odgovornost za pravočasno obračunavanje plač,
- poročanje na FURS in AJPES,
- spremljanje izvršb,
- priprava in oddaja refundacij,
- izdaja računov,
- usklajevanje administrativnih zadev povezanih z drugimi procesi,
- opravljanje drugih nalog na strokovnem področju po navodilu nadrejenega.
- Najmanj 5 let delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
- zelo dobro poznavanje Excela,
- prednost bodo imeli kandidati s poznavanjem programa Vasco,
- poznavanje in ažurno spremljanje delovno-pravne zakonodaje,
- zaželeno je znanje angleškega jezika,
- natančnost, odgovornost, samoiniciativnost, kolektivna naravnanost.
- odgovornost za pravočasno obračunavanje plač,
- poročanje na FURS in AJPES,
- spremljanje izvršb,
- priprava in oddaja refundacij,
- izdaja računov,
- usklajevanje administrativnih zadev povezanih z drugimi procesi,
- opravljanje drugih nalog na strokovnem področju po navodilu nadrejenega.
- Najmanj 5 let delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
- zelo dobro poznavanje Excela,
- prednost bodo imeli kandidati s poznavanjem programa Vasco,
- poznavanje in ažurno spremljanje delovno-pravne zakonodaje,
- zaželeno je znanje angleškega jezika,
- natančnost, odgovornost, samoiniciativnost, kolektivna naravnanost.
Izbranemu kandidatu nudimo:
- Sklenitev pogodbe za določen čas 1 leta s takojšnjim podaljšanjem za nedoločen čas,
- kvalitetno uvajanje na delovno mesto,
- možnost internih in eksternih izobraževanj in usposabljanj,
- dinamično delo v prijetnem in sproščenem kolektivu,
- možnost kariernega in osebnostnega razvoja.
- kvalitetno uvajanje na delovno mesto,
- možnost internih in eksternih izobraževanj in usposabljanj,
- dinamično delo v prijetnem in sproščenem kolektivu,
- možnost kariernega in osebnostnega razvoja.
Oddaj prijavo