Uspešno podjetje išče novega sodelavca za pomoč pri upravljanju pisarne. Kot pomočnik za upravljanje pisarne boste ključni člen v zagotavljanju nemotenega delovanja vsakodnevnih poslovnih procesov.
Če uživate v organizaciji, imate odličen občutek za podrobnosti in radi sodelujete v dinamičnem okolju, vas vabimo, da se pridružite naši ekipi in prispevate k uspehu našega podjetja!
Ne odlašajte in se prijavite!
Izbranemu kandidatu nudimo:
- Zaposlitev v uspešnem podjetju,
- poudarek razvoju delavcev,
- enoizmensko delo,
- delo v odličnem teamu.
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Naročanje in odjava malic ter objava jedilnika,
- usklajevanje malic in odmorov v Excel tabeli,
- skrb za čistočo jedilnice in posode po malici,
- sprejem in postrežba obiskovalcev ter skrb za dobro počutje zaposlenih,
- kontrola videonadzora, pošte in dostavnih služb,
- skrb za pisarniški material in urejenost prostorov,
- pridobivanje ponudb in naročanje potrošnega materiala,
- vnašanje stroškovnih in materialnih računov ter komuniciranje z dobavitelji.
Od kandidatov pričakujemo:
- V. stopnjo izobrazbe,
- delovne izkušnje vsaj 2 leti v podobnem delovnem okolju (administracija),
- izpit B kategorije,
- dobro poznavanje informacijskega sistema,
- organizacijske in komunikacijske sposobnosti, natančnost, zanesljivost, samoiniciativnost, osnovne pogajalske, sposobnosti,
- poznavanje Microsoft office tools,
- komunikacija v slovenskem in angleškem jeziku.
Ne spreglej, kaj se skriva spodaj!
Sorodna delovna mesta
Administrator m/ž m/ž/d
Naš naročnik, uspešno italijansko podjetje, k sodelovanju vabi nove sodelavce za delovno mesto administrator m/ž.
Rok prijave
19. 1. 2025
Referent za bilance m/ž/d
Priložnost za dinamično kariero: Postani nepogrešljiv člen v vodilnem italijanskem finančnem podjetju!
Rok prijave
19. 1. 2025
Asistent za upravljanje podatkov m/ž/d
Za uspešno italijansko podjetje iščemo top nove sodelavce v Kopru!
Rok prijave
19. 1. 2025