Iščemo osebo, ki odlično pozna zakonodajo na področju javnih financ, javnih naročil, zaposlitvene in plačne zakonodaje v javnem sektorju ter ima izkušnje s pripravo, izvrševanjem in spremljanjem proračuna, vključno z zadolževanjem. Vešč mora biti v analizi financ, planiranju prihodkov in odhodkov proračuna, vključno z načrtom razvojnih programov in optimizaciji virov ter v vodenju ekipe dinamičnega okolja.
Če ste strateško naravnani, imate izkušnje s financami in iskanjem učinkovitih rešitev, vas vabimo, da se prijavite.
Izbranemu kandidatu nudimo:
- Dolgoročno sodelovanje, s 6 mesečno poskusno dobo,
- delo v dinamičnem in zahtevnem okolju, kjer boste lahko razvijali svoje strateške in finančne veščine,
- podporo pri uvajanju,
- možnost sodelovanja na ključnih projektih z vplivom na strateške odločitve in razvoj organizacije.
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Priprava proračuna: planiranje prihodkov ter odhodkov, vključno z načrtom razvojnih programov,
- izvrševanje proračuna: planiranje likvidnosti, likvidnostno zadolževanje in pravočasno predlaganje dolgoročnega zadolževanje, pregled realizacije glede na veljavni proračun, nadzor nad porabo proračunskih sredstev, obvladovanje prerazporeditev med postavkami,
- upravljanje z zadolževanjem: poznavanje in spremljanje postopkov zadolževanja ter obrestnih mer,
- računovodstvo in knjigovodstvo,
- obvladovanje postopkov javnih naročil,
- svetovanje in podpora vodstvu,
- usklajevanje in vodenje finančnega tima.
Od kandidatov pričakujemo:
- Najmanj univerzitetno ali najmanj visoko strokovno izobrazbo s specializacijo oz. magisterijem / drugo stopnjo izobrazbe s področja ekonomije, financ ali podobnega,
- minimalno 7 let izkušenj na področju priprave, izvrševanja in spremljanja proračuna,
- podrobno poznavanje zakonodaje in predpisov na področju javnih financ, javnih naročil ter zaposlitvene in plačne zakonodaje,
- izkušnje pri pripravi in izvrševanju proračuna, vključno z obvladovanjem likvidnosti, zadolževanja ter upravljanjem financ v kompleksnih okoljih,
- odlično razumevanje računovodskih in knjigovodskih postopkov, še posebej v zvezi s proračuni,
- veščine strateškega in operativnega finančnega svetovanja, z močno analitično naravnanostjo,
- izkušnje z vodenjem manjših timov in usklajevanjem nalog znotraj organizacije.