Marketing manager m/ž/d

      Iščemo kreativnega koordinatorja marketinških operacij za povezovanje in izvajanje marketinških strategij ter koordinacijo tima.

      Regija
      Osrednjeslovenska
      Datum objave
      9. 5. 2024
      Rok prijave
      22. 12. 2024

      Podjetje, ki hitro širi svoje poslovanje, išče izkušene strokovnjake s področja marketinga. Glavne odgovornosti vključujejo izboljšanje merljivih kazalnikov uspešnosti (KPI) za nadzor in izboljšanje produktivnosti zaposlenih, načrtovanje, organiziranje, usklajevanje in nadzor nad delovnimi procesi v oddelku marketinga ter poudarek na inovacijah in kreativnosti pri oblikovanju digitalnih marketinških kampanj.

      Izbranemu kandidatu nudimo:

      • Strokovno uvajanje in priložnost za učenje,
      • možnost dodatnega bonusnega nagrajevanja,
      • zaposlitev z osredotočenostjo na dolgoročno sodelovanje.

      Glavne naloge izbranega kandidata bodo:

      • Izboljšanje merljivih kazalnikov uspešnosti (KPI) za spremljanje in izboljšanje produktivnosti zaposlenih,
      • načrtovanje, organiziranje, usklajevanje in nadzor nad delovnimi procesi v oddelku marketinga,
      • inovacija in kreativnost: Poudarek na pomembnosti inovacij in kreativnosti pri oblikovanju digitalnih marketinških kampanj. Raziskovanje novih tehnologij in pristopov za dosego ciljne publike na učinkovite in edinstvene načine,
      • redna organizacija sestankov oddelka marketinga, ki sestoji iz NOTRANJIH IN ZUNANJIH SODELAVCEV, pregled tedenskih aktivnosti za doseganje načrtovanih strateških, dolgoročnih in tekočih ciljev,
      • spremljanje proračuna za oglaševanje, s poudarkom na učinkovitosti in optimizaciji stroškov,
      • sodelovanje z analitičnimi ekipami za nenehno merjenje in izboljšanje učinkovitosti kampanj, zlasti glede na ROI in ROAS,
      • učinkovito komuniciranje z vodstvom ter ostalimi oddelki v podjetju,
      • implementacija metod za nadzor in upravljanje delovne uspešnosti ekip, ki delajo v pisarni ter na daljavo (delo od doma),
      • krepitev ekipe na podlagi strateških ciljev ter skladno z vrednotami in vizijo podjetja,
      • sodelovanje z zunanjimi strategi in vpeljava novih delovnih metodologij,
      • spremljanje razvoja novih tehnologij in orodij umetne inteligence ter priprava predloga za njihovo vpeljavo v delovne procese.

      Od kandidatov pričakujemo:

      • Diploma iz marketinga, komunikacij, poslovne administracije ali sorodnega področja,
      • dokazane izkušnje (3+ leta) na vlogah vodenja marketinga,
      • močne veščine digitalnega marketinga, e-poštnega trženja, upravljanja družbenih medijev, oblikovanja in vsebinskega trženja,
      • Izjemne komunikacijske in medosebne sposobnosti, s sposobnostjo učinkovitega sodelovanja med ekipami in vplivanja na deležnike na vseh ravneh,
      • ustvarjalno razmišljanje in sposobnost reševanja problemov, s strastjo do nenehnega učenja.
      Oddaj prijavo
      Ne spreglej, kaj se skriva spodaj!

      Sorodna delovna mesta

      Ojoj, žal trenutno v naši bazi ni nobene odprte pozicije s tega področja dela. Poglej seznam vseh delovnih mest.