Manager izvedbe ponudb in storitev m/ž/d

      Se želite pridružiti globalnemu podjetju, ki je vodilno na področju trajnostnih rešitev za energijo, vodo, e-mobilnost in digitalne platforme? Naš naročnik je inovativno mednarodno podjetje z dolgoletno tradicijo in prisotnostjo v več kot 80 državah. Njihove rešitve pomagajo oblikovati energetsko učinkovito prihodnost, medtem ko vlagajo v razvoj zaposlenih in ustvarjajo podporno delovno okolje!

      Regija
      Gorenjska
      Kraj dela
      Kranj
      Datum objave
      22. 12. 2024
      Rok prijave
      13. 1. 2025

      Za delovno mesto Managerja izvedbe ponudb in storitev iščemo izkušenega vodjo z večletnimi izkušnjami na področju vodenja zahtevnih projektov in razpisov. Iščemo osebo z odličnimi komunikacijskimi in povezovalnimi sposobnostmi, ki zna uspešno usklajevati potrebe strank in zmožnosti podjetja ter ima univerzitetno izobrazbo tehnične smeri. Pod vaše okrilje bosta sodila dva oddelka, ki skupaj štejeta 10 zaposlenih. Ti skrbijo za celovito vodenje tenderskih projektov na področju rešitev za energijo, od prijave na razpis do izvedbe, ter za zagotavljanje podpore velikim strankam.

      Veselimo se vašega življenjepisa v ANGLEŠKEM jeziku!

      Izbranemu kandidatu nudimo:

      • Pogodbo za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
      • odgovorno delovno mesto v visokotehnološkem strokovnem podjetju z lastnim razvojem,
      • konkurenčno plačilo, ki ustreza zahtevam in odgovornostim delovnega mesta,
      • letni bonus, vezan na dosežene rezultate,
      • celovito uvajanje in obsežno seznanitev s podjetjem in njegovo organizacijo,
      • možnost udeležbe na različnih športnih, poslovnih in kulturnih dogodkih,
      • prilagodljiv delovnik in možnost občasnega dela od doma.

      Glavne naloge izbranega kandidata bodo:

      • Načrtovanje, organiziranje in koordiniranje dela vaše ekipe,
      • postavitev načrtov in strategij na vašem področju dela,
      • vodenje postopkov za načrtovanje in izvedbo ponudbenih projektov skozi vse faze od izpolnjevanja razpisnih pogojev do točke, ko projekt prevzame služba za izvedbo projektov,
      • skrb za izvedbo projektov v skladu z dogovorjenimi KPI-ji in dogovorjenim proračunom, načrti in kakovostjo,
      • upravljanje oddelka za podporo strankam in spremljanje odprtih zahtevkov,
      • upravljanje partnerskih pogodb za potrebe dopolnjevanja rešitev,
      • usklajevanje pričakovanj kupca z zmožnostmi podjetja v tehničnem in poslovnem smislu,
      • upravljanje portfelja projektov in rešitev,
      • spremljanje in optimizacija stroškov organizacijske enote,
      • upravljanje resursov v procesu priprave, designa in testiranja rešitev,
      • optimizacija dela organizacijske enote in identifikacija priložnosti za nadaljnji razvoj poslov.

      Od kandidatov pričakujemo:

      • Izobrazbo VII. stopnje iz tehničnega področja,
      • minimalno 5 let izkušenj na podobnem delovnem mestu,
      • obvezne izkušnje z vodenjem zahtevnih projektov v tehničnih sektorjih,
      • odlične sposobnosti vodenja in povezovanja ekip,
      • odlično znanje angleščine, tako ustno kot pisno.
      Oddaj prijavo