Pomočnik v centru podpore uporabnikom m/ž/d

      Za uspešno italijansko podjetje, specializirano za kreditne in finančne rešitve, iščemo nove sodelavce!

      Regija
      Obalno-kraška
      Kraj dela
      Koper
      Datum objave
      4. 11. 2024
      Rok prijave
      20. 12. 2024

      Ponujamo odlično priložnost!

      Si odgovoren in usmerjen k strankam? Te zanima delo v finančnem sektorju? Ti delo z računalnikom ni tuje?

      Iščemo motivirano osebo, ki ima odlično znanje italijanskega jezika in je pripravljena pomagati uporabnikom pri reševanju tehničnih težav in težav z dokumentacijo. 

      Tesno boš sodeloval z našim IT department oddelkom in nam pomagal omogočiti nemoteno delovanje storitev v podjetju. 

      Pošlji nam življenjepis v italijanskem jeziku in si zagotovi enkratno karierno priložnost!

      Pridruži se nam!



      Izbranemu kandidatu nudimo:

      • Stabilno zaposlitev v uglednem mednarodnem podjetju,
      • delo za nedoločen čas,
      • možnost osebnega in poklicnega razvoja,
      • sodelovanje v dinamičnem delovnem okolju in timu strokovnjakov,
      • pridobivanje novih znanj ter veščin.

      Glavne naloge izbranega kandidata bodo:

      • Telefonska in tehnična podpora v italijanskem jeziku uporabnikom storitev podjetja,
      • reševanje težav z dokumentacijo in zagotavljanje ustrezne podpore strankam,
      • sledenje in dokumentiranje vseh klicev ter posredovanje informacij drugim oddelkom, če je potrebno,
      • vzdrževanje visoke ravni storitev in zagotavljanje pozitivnih izkušenj strankam.

      Od kandidatov pričakujemo:

      • Odlično znanje italijanskega jezika (govorno in pisno),
      • izkušnje na področju Customer Care ali podobnega dela so zaželene, vendar niso obvezne,
      • dobro tehnično razumevanje in sposobnost reševanja tehničnih težav,
      • odlične komunikacijske in medosebne spretnosti,
      • sposobnost učenja in prilagajanja,
      • natančnost, zanesljivost in odlične organizacijske sposobnosti.
      Oddaj prijavo