Postanite del dinamičnega delovnega okolja in duha uspešnega podjetja, ki deluje v "varni mreži" finančno stabilnega okolja in se razvija po vsem svetu. Bi želeli soustvarjati njihovo zgodbo o uspehu? V kolikor vas opišejo analitičnost, usmerjenost k strankam in podjetniško razmišljanje ste prava oseba za zasedbo proste pozicije!
Izbranemu kandidatu nudimo:
- Dolgoročno zaposlitev s krajšo poskusno dobo,
- uvodno usposabljanje na sedežu podjetja,
- korporativno kulturo, ki pozdravlja nove ideje in jih hitro prenaša v dejanja,
- biti del ekipe, kjer so sodelovanje, ustvarjalnost in akcija ključni,
- blagovno znamko, ki ponuja edinstveno kombinacijo stila in kakovosti, z močnim poudarkom na trajnosti in znatnim potencialom rasti,
- mednarodna potovanja po srednji in vzhodni Evropi,
- svoboda pri delu in odgovornost v mednarodnem in kulturno raznolikem delovnem okolju,
- različne popuste za zaposlene za vse blagovne znamke podjetja,
- privlačen plačni paket, vključno z bonusi in službenim avtomobilom.
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Upravljanje prodaje z izdelavo poslovnega načrta za blagovno znamko,
- razvijanje in izvajanje prodajnih strategij,
- načrtovanje proračunov in sledenje prodajnim ciljem,
- priprava in prodaja zbirk mednarodnim partnerjem,
- vodenje B2B ekipe,
- promocija blagovne znamke in njenih izdelkov,
- izvajanje analiz trga in konkurence ter pridobivanje novih strank,
- redno obiskovanje strank in izvajanje marketinških aktivnosti za maksimiranje individualnega potenciala,
- sodelovanje z vodji oddelkov in produktov za doseganje opredeljenih ciljev,
- sodelovanje na zbirateljskih srečanjih,
- tesno sodelovanje z državnim komercialnim direktorjem in osrednjimi funkcijami.
Od kandidatov pričakujemo:
- Podjetniška miselnost z neodvisno, motivirano in zanesljivo delovno etiko,
- vodstvene izkušnje,
- odlične komunikacijske sposobnosti in predanost zagotavljanju izjemnih storitev za stranke,
- sposobnost razmišljanja in strateškega delovanja,
- izjemen prodajni talent z večletnimi izkušnjami v tekstilni industriji (B2B ali Retail),
- sposobnost analiziranja KPI-jev in pripravljenost za sprejemanje odločitev,
- poslovni pristop in osredotočenost na stranko,
- digitalno znanje in občutek za trende spletne prodaje,
- proaktivnost in fleksibilnost,
- aktivno znanje angleškega jezika (prednost je znanje drugih jezikov, kot so hrvaščina, srbščina itd.).
Ne spreglej, kaj se skriva spodaj!
Sorodna delovna mesta
Vodja veleprodaje m/ž/d
Za našega naročnika, uspešno slovensko podjetje na področju modne industrije, ki zaradi svoje kvalitete produktov navdušuje str...
Rok prijave
21. 9. 2024
Prodajni nadzornik in analitik m/ž/d
Za našega naročnika, uspešno slovensko podjetje na področju modne industrije, ki svoje stranke v več kot 17 državah sveta navdu...
Rok prijave
9. 9. 2024