Prosto delovno mesto

Vodja ekipe za podporo strankam m/ž

Za našega naročnika, eno izmed vodilnih podjetij v industriji izboljšave doma, iščemo izkušenega kandidata za delovno mesto Vodja ekipe za podporo strank.

Uspešno podjetje, ki je del mednarodne skupine s prodajnimi in proizvodnimi dejavnostmi v več kot 35 državah, v svoje vrste vabi novega sodelavca, ki bo zasedel eno izmed ključnih pozicij v regiji – vodenje ekipe za podporo strankam v Sloveniji in na Hrvaškem. Ekipa deluje tako na področju B2B (gradbena podjetja, trgovci na debelo, prodajalci) kot B2C s ciljem ponuditi najboljšo storitev preko vseh komunikacijskih kanalov. Vaše delo bo potekalo primarno v prostorih podjetja v bližini Ljubljane, položaj pa zahteva tudi redne poti na Hrvaško.

Imate večletne izkušnje na področju odnosov s strankami in vodenja ekip za podporo strankam? Uživate pri delu z ljudmi, imate visoke sposobnosti mreženja, pozitivne komunikacije, reševanja kompleksnih situacij in motiviranja sodelavcev? Si želite delovati v ekipi strokovnjakov, kjer vas pričakujejo zanimivi projekti?

Potem vas vabimo, da nam še danes pošljete svoj življenjepis v ANGLEŠKEM jeziku!

Izbranemu kandidatu nudimo:

  • Dolgoročno zaposlitev s 6-mesečno poskusno dobo,
  • delovno mesto z visoko mero odgovornosti,
  • možnost sodelovanja na mednarodnih projektih,
  • privlačen finančni paket z nagradami in vsakoletno revizijo plače,
  • delavnik od ponedeljka do petka z možnostjo fleksibilnega delovnega časa,
  • delo v urejenih prostorih na dostopni lokaciji in z zagotovljenim brezplačnim parkiriščem.

Glavne naloge izbranega kandidata bodo:

  • Vsakodnevno sodelovanje pri poslovanju službe za podporo strankam in proaktivna pomoč članom celotne ekipe,
  • skrb, da oddelek za podporo strankam prilagodi svoje storitve potrebam strank in zagotovi storitve, prilagojene strategiji podjetja,
  • obravnava zahtevnih strank in poslovnih situacij,
  • vodenje, razvijanje in motiviranje ekipe v interesu doseganja strateških ciljev,
  • zagotavljanje koordinacije z drugimi oddelki in spodbujanje dobrega sodelovanja,
  • spremljanje delovanja oddelka za podporo strankam s postavljanjem ključnih kazalnikov uspešnosti, spremljanjem procesa njihovega izvajanja in odražanjem njihovega izpolnjevanja v sistemu nagrajevanja,
  • kot del vodstvene ekipe CIC (Customer Interaction Center) za srednjo in vzhodno Evropo boste vključeni v regionalne projekte, vezane na podporo strankam.

Od kandidatov pričakujemo:

  • Vsaj 5-letne izkušnje v službi za podporo strank, v prodaji ali poprodaji in vsaj 5-letne izkušnje na področju vodenja ekipe za podporo strankam,
  • izjemno sposobnost dela v ekipi, reševanja kompleksnih situacij in motiviranja ekipe k doseganju skupnih ciljev,
  • tekoče znanje angleškega in slovenskega jezika, znanje hrvaščine je prednost,
  • izkušnje pri delu s CRM in SAP,
  • pripravljenost na redne službene poti na Hrvaško.

Oddaj prijavo
Regija/kraj dela

Osrednjeslovenska regija

Odgovorna oseba

Klaudia Vegmaher

2.800

Zaposlenih

3.000+

postopkov zaposlitve letno

3.800

testiranj letno

10.000

selekcijskih postopkov letno

850

vodenih prenehanj delovnih razmerij letno

210

lokacij po Sloveniji in tujini