Vodja ekipe za podporo strankam m/ž
Uspešno podjetje, ki je del mednarodne skupine s prodajnimi in proizvodnimi dejavnostmi v več kot 35 državah, v svoje vrste vabi novega sodelavca, ki bo zasedel eno izmed ključnih pozicij v regiji – vodenje ekipe za podporo strankam v Sloveniji in na Hrvaškem. Ekipa deluje tako na področju B2B (gradbena podjetja, trgovci na debelo, prodajalci) kot B2C s ciljem ponuditi najboljšo storitev preko vseh komunikacijskih kanalov. Vaše delo bo potekalo primarno v prostorih podjetja v bližini Ljubljane, položaj pa zahteva tudi redne poti na Hrvaško.
Imate večletne izkušnje na področju odnosov s strankami in vodenja ekip za podporo strankam? Uživate pri delu z ljudmi, imate visoke sposobnosti mreženja, pozitivne komunikacije, reševanja kompleksnih situacij in motiviranja sodelavcev? Si želite delovati v ekipi strokovnjakov, kjer vas pričakujejo zanimivi projekti?
Potem vas vabimo, da nam še danes pošljete svoj življenjepis v ANGLEŠKEM jeziku!
Izbranemu kandidatu nudimo:
- Dolgoročno zaposlitev s 6-mesečno poskusno dobo,
- delovno mesto z visoko mero odgovornosti,
- možnost sodelovanja na mednarodnih projektih,
- privlačen finančni paket z nagradami in vsakoletno revizijo plače,
- delavnik od ponedeljka do petka z možnostjo fleksibilnega delovnega časa,
- delo v urejenih prostorih na dostopni lokaciji in z zagotovljenim brezplačnim parkiriščem.
Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- Vsakodnevno sodelovanje pri poslovanju službe za podporo strankam in proaktivna pomoč članom celotne ekipe,
- skrb, da oddelek za podporo strankam prilagodi svoje storitve potrebam strank in zagotovi storitve, prilagojene strategiji podjetja,
- obravnava zahtevnih strank in poslovnih situacij,
- vodenje, razvijanje in motiviranje ekipe v interesu doseganja strateških ciljev,
- zagotavljanje koordinacije z drugimi oddelki in spodbujanje dobrega sodelovanja,
- spremljanje delovanja oddelka za podporo strankam s postavljanjem ključnih kazalnikov uspešnosti, spremljanjem procesa njihovega izvajanja in odražanjem njihovega izpolnjevanja v sistemu nagrajevanja,
- kot del vodstvene ekipe CIC (Customer Interaction Center) za srednjo in vzhodno Evropo boste vključeni v regionalne projekte, vezane na podporo strankam.
Od kandidatov pričakujemo:
- Vsaj 5-letne izkušnje v službi za podporo strank, v prodaji ali poprodaji in vsaj 5-letne izkušnje na področju vodenja ekipe za podporo strankam,
- izjemno sposobnost dela v ekipi, reševanja kompleksnih situacij in motiviranja ekipe k doseganju skupnih ciljev,
- tekoče znanje angleškega in slovenskega jezika, znanje hrvaščine je prednost,
- izkušnje pri delu s CRM in SAP,
- pripravljenost na redne službene poti na Hrvaško.
Oddaj prijavo